Identitet + mobilhantering + säkerhet

139kr /månad/användare

Identitet

EMS ger även Identitets- och åtkomsthangering I molnet för nästan alla appar och enheter, I molnet eller lokalt. Enkel inloggning, Flerfaktorautentisering via självbetjäning samt att det skyddar ditt företags information på samtliga enheter.

Mobilhantering

Enterpise Mobility Suite ger Omfattande kryptering, identitet och autentiseringsprinciper för att säkra ert företagsdata, filer och e-post på telefoner, surfplattor och datorer.

Säkerhet

Always-On Enterpise Mobility Suite gör ditt företag säkrare då det detekterar hot som kan finnas I ditt nätverk, med Threat Analytics får du en inblick I vad som händer I nätverket och kan lätt se om någons kontouppgifter används från obehöriga då det analyserar alla inloggningar som sker mot företagets resurser för att lätt detektera en förändring I beteendet.

Rights Management

  • Skydda företagets filer I molnet samt lokala filer med hybridstöd
  • Integration i interna applikationer

Azure AD Premium

  • Lösenordsåterställning via självservice, sms eller bli uppringd
  • Alternativ för Flerfaktorautentisering för högre säkerhet

Threat Analytics

  • Beteendeanalys för avancerad identifikation av hot
  • Identifiering av kända angrepp med skadlig kod och säkerhetsrisker
  • Enkelt flöde med åtgärder för misstänkta aktiviteter och rekommendationer

Windows Intune

  • Hantering av mobilappar på olika enheter
  • Brett enhetsstöd för iOS-, Android-, Windows- och Windows Phone-enheter
  • Borttagning av appar och data för högre säkerhet
  • Integration mot System Center Configuration Manager och Endpoint Protection
  • Hantering av Antivirus på dina klienter
  • Möjlighet att samla information från företagets datorer för att hålla systemdokumentationen up to date

Mervärde med Always-On

  • Teknisk Support och driftinformation över telefon (vi tar kontakten med Microsoft) för EMS på svenska mån – fre 08-17.
  • First Line Support (ej personlig konsult och endast klientarbeten) till rabatterat timpris i på första timmen per ärende.
  • Second Line Support (personlig konsult och inkluderar serverarbeten) till normalt avtalspris.
  • Fri rådgivning vid eventuella hot samt blockering av kapade konton
  • Hantering och övervakning av Antivirus-status på klienter
  • Hantering och övervakning av Windowsupdate-status på klienter
  • SLA – Svar på epost inom 2h, Svar på telefon och påbörjat arbete inom 2h

Krav från Microsoft

  • Office 365
  • PC med Windows 7
  • AD Server 2008R2

Rekommendation från Thelin Data AB

  • Office 365
  • PC med Windows 10
  • AD Server 2012R2

Kontakta oss för offert +46 510 40 28 08 eller skicka ett mail till order@thelindata.se